Hemelvaartsdienst in de Grote Kerk

Dit jaar is er een grootste Hemelvaartsdienst in de Grote of Sint Jacobskerk in het centrum van Den Haag. Vele kerken uit Den Haag werken samen in deze dienst die georgnaniseerd wordt door het Missionair Platform Den Haag.
De dienst start donderdag 9 mei om 11.00u. Iedereen is vanaf 10:30u welkom om het feest van Hemelvaart te vieren. Ds. Bart Noort van de Waalse kerk in Voorburg houdt de preek, andere onderdelen uit de dienst nemen andere voorgangers voor hun rekening. De muzikale medewerking wordt verleend door de band Elim en organist Danny Spaans.
Voor de jongste kinderen (1-3 jaar) is er oppas en voor kinderen van 4-6 jaar een apart programma.
Na afloop is er tijd om elkaar te ontmoeten of na te praten. Koffie, thee en koek staan dan klaar.
De Chr. Triumfatorkerk is deze Hemelvaartsdag dicht. Wel kun je vanaf de CTK meefietsen naar de Grote Kerk. Deze groep vertrekt om 10.30 uur bij de kerk.