Opgeven voor de kerkdienst

Voor het bezoeken van de kerkdienst in de Christus Triumfatorkerk kunt u zich opgeven via de website Eventbrite. Via onderstaande links komt u bij de juiste kerkdienst en geeft u daar aan hoeveel ‘tickets’ u nodig hebt.. Via onderstaande links komt u bij de juiste kerkdienst en geeft u daar aan hoeveel ‘tickets’ u nodig hebt. Voor elk persoon dus een eigen ticket. Zo weten wij precies wie er naar de kerk komt en met hoeveel mensen. U hoeft de tickets niet mee te nemen naar de kerkdienst. Wel vragen we u bij de ingang naar uw naam, zodat we u kunnen afvinken op de lijst met aanwezigen.
Het werkt als volgt:
  1. U klikt op de link met de datum van de kerkdienst die u wil bij wonen.
  2. U komt bij ons ‘evenement’ op de website van Eventbrite, en klikt op ‘registreer’ (de groene knop).
  3. Vervolgens komt u op de betreffende kerkdienst en selecteert u het aantal tickets dat u nodig heft (een per persoon) en klikt weer op ‘registreer'.
  4. Op de volgende pagina vult u uw persoonlijk gegevens in en klikt wederom op ‘registreer’. Uw registratie voor de kerkdienst is hiermee voltooid. U ontvangt een e-mail ter bevestiging.