Collectebonnen bestellen

In de CTK gebruiken we collectebonnen van de GKO. Binnenkort maken we geen deel meer uit van de GKO. Collectebonnen bestelt u daarom vanaf heden bij de PGG. De collectebonnen van de PGG zijn er alleen in een waarde van 1 euro.
Uw GKO bonnen kunt u gewoon blijven gebruiken tot ze op zijn.

Tijdens de collectes in de kerkdiensten kunt u een financiële bijdrage doen aan diaconale doelen, aan het werk van de kerk en aan de wijkkas. Hiervoor kunt u collectebonnen bestellen.

Het kan handig zijn collectebonnen te gebruiken. Als u uw bijdrage wilt aftrekken van de inkomstenbelasting bijvoorbeeld. Ook voor de kerk is het handiger dan contant geld, we hoeven er niet mee over straat naar een van de spaarzame automaten om het geld af te storten!
Het bedrag van de collectebonnen komt ten goede aan het doel waaraan u ze doneert.

De bonnen bestelt u bij de Protestantse Diaconie Den Haag. Ze hebben een waarde van € 1,00 per stuk. Ze kunnen in alle Haagse PKN-kerken gebruikt worden.

Zo bestelt u collectebonnen:
  1. U kunt zelf bepalen voor welk bedrag u collectebonnen wilt bestellen. Kies wel een bedrag in hele euro’s.
  2. Maak het bedrag over naar bankrekening NL46 INGB 0000 0767 92, ten name van "Diaconie Protestantse Gemeente te 's-Gravenhage".
  3. Vermeld bij de opmerkingen "Collectebonnen", plus uw naam en het adres
  4. U ontvangt na enkele dagen de collectebonnen per post.